
Школа практичної логістики — твій старт у світ професійного успіху!
Чому саме ми?
Логістика сьогодні – це не лише про склади та транспорт. Це серце сучасного бізнесу, яке поєднує аналітику, управління та інноваційні технології.
Школа практичної логістики створена для студентів КПІ, які хочуть більше, ніж просто теорія. Тут ти отримаєш живий досвід, навчишся вирішувати реальні бізнес-кейси та зрозумієш, як працюють міжнародні компанії.
Що ти отримаєш, долучившись?
Практичні навички
Робота з кейсами, симуляції бізнес-процесів, аналіз ланцюгів постачання та сучасних e-commerce моделей.
Нетворкінг і нові можливості
Спілкування з викладачами-практиками, експертами з логістики та однодумцями. Тут ти зможеш знайти майбутніх партнерів чи роботодавців.
Кар’єрний ривок
Перші кроки до стажувань, роботи в українських та міжнародних компаніях, впевненість у власних компетенціях.
Сучасний погляд на бізнес
Ми говоримо про цифрову трансформацію, стійкі ланцюги постачання, зелену логістику й тренди, які формують економіку завтра.
Приєднуйся зараз і стань частиною команди, яка змінює логістику майбутнього!
Архів за 2025 рік
Використання штучного інтелекту в логістиці.
Арам Саргсян - інвестор, ментор стартапів і власник софтверної компанії
Арам Саргсян - інвестор, ментор стартапів і власник софтверної компанії
Заняття в Школі практичної логістики у поточному семестрі розпочато!
28 лютого 2025 р. розпочато новий цикл занять в Школі практичної логістики кафедри менеджменту підприємств. Унікальність цього циклу полягає в тому, що він буде повністю присвячений використанню штучного інтелекту в логістиці.
Першим гостем студентів був Арам Саргсян – інвестор, ментор стартапів і власник софтверної компанії, який має успішний досвід реалізації різних проектів в використанням технологій штучного інтелекту (машинного навчання, обробки даних та прогнозування). Гість пояснив принцип мислення «штучного інтелекту», який спочатку поглинає великі обсяги даних, аналізує їх щодо кореляцій і закономірностей, а потім використовує ці шаблони для прогнозування майбутніх подій. Далі він продемонстрував як це відбувається у різних сферах. Зокрема, медичним працівникам не потрібно витрачати час на запам’ятовування або пошук в реальному часі великого обсягу інформації. Замість цього є база даних, яка містить велику кількість інформації про результати обстежень пацієнтів, опис захворювань, використані методи лікування та їх результат. За допомогою спеціальних алгоритмів можна визначити кращий сценарій лікування конкретного хворого та ймовірність позитивного результату. В юриспруденції штучний інтелект здатен опрацьовувати юридичні документи, щоб сприяти швидшому пошуку інформації, а також прогнозувати результати судових розглядів. В логістиці ШІ може оптимізувати маршрути доставки, прогнозувати споживчий попит і оптимізувати мережі постачання тощо.
Особливо А. Саргсян акцентував увагу на тому, що студенти повинні навчитися правильно користуватися штучним інтелектом, знати мови програмування та основи алгоритмізації процесів, а також методи оброблення великих масивів даних. Ці знання дозволять їм бути успішними і будь-якій сфері. Штучний інтелект – це високі технології, а ті, хто оволодіє цими технологіями, будуть мати конкурентну перевагу не тільки в бізнесі, але й на ринку праці.


Штучний інтелект в логістиці: помічник, асистент чи конкурент?
Ксенія Юдіна – консультант, бізнес-тренер, коуч, експерт у сфері Supply Chain Management
Ксенія Юдіна – консультант, бізнес-тренер, коуч, експерт у сфері Supply Chain Management
Штучний інтелект в логістиці: помічник, асистент чи конкурент?
13.03.2025 р. відбулось чергове заняття в Школі практичної логістики кафедри менеджменту підприємств, присвячене використанню штучного інтелекту для автоматизації логістичних процесів. Гостьовою спікеркою була Ксенія Юдіна – консультант, бізнес-тренер, коуч, експерт у сфері Supply Chain Management. Спочатку гостя розповіла про свій шлях в логістиці від операційного менеджера до керівника компанії, а потім – консультанта з управління ланцюгами постачання.
Пані Ксенія дуже професійно і в той же час доступно пояснила складність процесів постачання і багатоваріантність рішень в умовах невизначеності, викликів і загроз. Необхідність обробки великих масивів даних спонукає бізнес активно впроваджувати різноманітні технологічні рішення для автоматизації рутинних процесів, а також використовувати методи та алгоритми штучного інтелекту. Багаторічний досвід в різних проектах, високий рівень професійної компетентності та розуміння трендів цифровизації спонукав нашу гостю започаткувати стартап Q2Chain Product, який використовує технології великих даних та машинного навчання для прогнозування попиту та управління запасами. Студенти мали можливість візуально оцінити масштаби даних та складність проблеми, яка може вирішуватися за допомогою статистичних методів та мережевих алгоритмів, а також порівняти точність прогнозів. А заодно переконатися, наскільки важливими є знання статистики та математичних методів.
Звичайно, набуття компетентності в автоматизації ланцюгів постачання потребує практики і досвіду, але, на думку Ксенії, студенти повинні знати про ці можливості і готуватись до того, що їм доведеться співпрацювати зі штучним інтелектом, роботами і т.п.
На завершення наша гостя побажала студентам знайти себе в логістиці, яка є стратегічною функцією будь-якого підприємства і джерелом створення конкурентних переваг. Для цього потрібно добре навчатися і намагатися отримати практичний досвід в різних сферах – закупівлях, складуванні, транспортуванні, дистрибуції, що в сукупності створює «парасольку» управління ланцюгами постачання. Вона також закликала розвивати свою міжнародну компетентність, долучатися до глобального комюніті CSCMP і скористатися можливостям міжнародної сертифікації young professionals.




Етика та виклики використання АІ у логістиці
Ганна Романишина - засновниця консалтингової компанії AcroLogic Consulting
Ганна Романишина - засновниця консалтингової компанії AcroLogic Consulting
Етика та виклики використання АІ у логістиці
27.03.2025 р. відбулось чергове заняття в Школі практичної логістики кафедри менеджменту підприємств, присвячене використанню штучного інтелекту для автоматизації логістичних процесів. Гостьовою спікеркою була Ганна Романишина – засновниця консалтингової компанії AcroLogic Consulting у сфері логістики та управління ланцюгами постачання.
На цей раз розмова йшла про етику використання штучного інтелекту та виклики, пов’язані в логістиці. Пані Ганна дуже ґрунтовно з численними прикладами пояснила, чому не можна повністю довіряти ШІ, чому потрібно ретельно перевіряти отриману інформацію і як можна ефективно використовувати даний інструментарій в роботі логістів. Особливо хочеться привернути увагу до кількох важливих тез:
-ШІ ніколи не замінить експертних людей, бо у нього відсутнє критичне мислення, розуміння «стиків» процесів і вміння приймати рішення в нестандартних ситуаціях.
– Роботи чудово можуть працювати в ідеальних умовах, але в логістиці таких умов просто немає.
– Роботи можуть виконувати рутинні або повторювані завдання за чіткими алгоритмами, обробляти великі масиви даних, але рішення завжди буде приймати людина – фахівець і експерт.
Далі гостя навела цікаві кейси, в яких штучний інтелект дуже помилявся, а ціна його помилок вимірювалась втратою мільйонів доларів навіть для дуже успішних компаній.
На завершення зустрічі пані Ганна побажала студентам не боятися конкуренції зі штучним інтелектом за робочі місця, а добре навчатися, бо в логістиці потрібні ті, хто вміє критично мислити, працювати зі смислами, приймати складні і нестандартні рішення.





Штучний інтелект у прогнозуванні попиту та плануванні постачання.
Неля Малюта – регіональна директорка з розвитку партнерств компанії Streamline
Неля Малюта – регіональна директорка з розвитку партнерств компанії Streamline
Штучний інтелект у прогнозуванні попиту та плануванні постачання.
10.04.2025 р. відбулось чергове заняття в Школі практичної логістики кафедри менеджменту підприємств, присвячене використанню AI в плануванні постачання та оптимізації ланцюгів постачання. Гостьовою спікеркою була Неля Малюта – регіональна директорка з розвитку партнерств компанії Streamline.
Streamline – це інноваційна платформа, яка за допомогою штучного інтелекту суттєво підвищує прибутковість бізнесу за рахунок вирішення проблем з надлишковими запасами чи їх дефіцитом. Для цього система використовує історію транзакцій та поточну інформацією про запаси, на основі яких формує оптимальний план постачання, щоб задовольнити попит споживачів.
Пані Неля підкреслила, що Streamline використовує АІ для відтворення поведінки, схожої на людську, при прогнозуванні попиту та розроблений алгоритм платформи автоматично чистить історію продажів. Розпізнає сезонність та будь-які закономірності, які були в минулому. Що суттєво підвищує точність прогнозування. Під час демонстрації роботи платформи застосували імітаційне моделювання («машина часу»), яке дозволяє просимулювати роботу ланцюга постачання на кілька місяців вперед, спираючись на власні рекомендації прогнозу та замовлень у віртуальній системі ERP.
На прикладі кейсів компаній «Frontier Foods» та «Genomma Lab» продемонстровані типові результати впровадження платформи Streamline: зменшення дефіцитів та надлишків відповідно на 90% та 30% і пришвидшення планування на 60%.
На завершення зустрічі пані Неля відповіла на запитання та підтвердила можливість надання безоплатної демо-версії платформи Streamline для застосування в навчальному процесі за профільними дисциплінами ОП «Логістика».






Архів за 2024 рік
Головні тренди у логістиці: еволюція чи революція?
Андрій Скідан - генеральний директор Асоціації Міжнародних експедиторів України
Андрій Скідан - генеральний директор Асоціації Міжнародних експедиторів України
Головні тренди у логістиці: еволюція чи революція?
Під такою назвою пройшло 3.12.2024 р. чергове заняття Школи практичної логістики. На цей раз гостем студентів був генеральний директор Асоціації Міжнародних експедиторів України Андрій Скідан.
Основні теми спілкування зі студентами були повязані з:
- визначенням ролі експедитора в системі міжнародних перевезень вантажів,
- цифровизацією експедиторської діяльності та використанням цифрових технологій для документообігу, моніторингу руху вантажів та надання транспортно-логістичних послуг,
- трендами розвитку логістики та революційними змінами в географії маршрутів, що є наслідком переходу від глобалізації до регіоналізації,
- специфікою діяльності вітчизняних експедиторів в умовах війни, блокування кордонів і портів, вразливості і крихтості міжнародних ланцюгів постачання.
Основна ідея, яку пан Андрій намагався донести до студентів, це те, що логістика – це дуже динамічна сфера, яка швидко змінюється та адаптується до них викликів, а українські експедитори-логісти дуже креативні і конкурентоспроможні, оскільки пропонують гнучкі та нестандартні рішення у будь-яких умовах.






Станьте амбасадорами сталого мислення в логістиці!
Ганна Романишина - засновниця консалтингової компанії AcroLogic Consulting
Ганна Романишина - засновниця консалтингової компанії AcroLogic Consulting
Станьте амбасадорами сталого мислення в логістиці!
Такий був заклик до студентів під час гостьової лекції Ганни Романишиної, засновниці консалтингової компанії AcroLogic Consulting, Lean Green Belt консультанта та члена Асоціації бізнес-консультантів України, що відбулася 12.12.2024 р. в Школі практичної логістики кафедри менеджменту підприємств. На цей раз наша постійна гостя говорила про важливість зеленої логістики у сучасному світі, її основні компоненти та інноваційні технології в транспортуванні, пакуванні, складуванні тощо. Пані Ганна розповіла багато цікавого про екологічні проекти багатьох міжнародних компаній, які стали лідерами не тільки в сфері логістики, але й мейджорами в сфері сталого розвитку. На запитання «Чому вони це роблять» студенти почули дуже просту відповідь «Бо це вигідно, бо логістика – це про витрати. За рахунок сталих практик в логістиці не тільки скорочують витрати на логістичні операції, але й запобігають втратам із-за неефективного використання ресурсів, особливо природніх». Цікаво було дізнатись про упаковку з листя бананів, яка майже в 5 разів дешевша пластикової, одноразові стаканчики з водоростей, які можна з’їсти разом з напоями, ящики з грибного міцелію або кукурудзяного крохмалю тощо.
На завершення своєї доповіді пані Ганна привернула увагу до ролі молодих фахівців, які, з одного боку, будуть володіти навичками цифрових технологій та аналітики великих масивів даних, а з іншого – просувати ідеї кругової економіки, розробляти ефективні логістичні стратегії та відповідати екологічним очікуванням клієнтів і партнерів. Зелена логістика в Україні на часі і розвивати її молодим!
Щиро дякуємо Ганні Романишиній за чудову та дуже корисну розмову і сподіваємось на її продовження в наступному році!




Шлях логіста: від молодого фахівця до топ-менеджера компанії
Максим Тіпухов – директор з комерційного та логістичного регіонального розвитку в Європі компанії «Fozzy Group».
Максим Тіпухов – директор з комерційного та логістичного регіонального розвитку в Європі компанії «Fozzy Group».
Шлях логіста: від молодого фахівця до топ-менеджера компанії
Під таким гаслом відбулося 19 грудня 2024 р. заняття в Школі практичної логістики кафедри менеджменту підприємств. Гостем студентів-логістів був Максим Тіпухов – директор з комерційного та логістичного регіонального розвитку в Європі компанії «Fozzy Group». Максим детально розповів про свій кар’єрний шлях від менеджера проекту в компанії «Nestlé», планувальника виробництва в компанії «Mondelēz International», планувальника попиту, власника бізнес-процесу та менеджера з планування попиту і пропозиції Кавказького регіону в компанії «Jacobs Douwe Egberts», менеджера з логістики Кавказького регіону компанії «Japan Tobacco International». Наразі він уже 4 роки працює в компанії «Fozzy Group», розпочавши з посади директора з планування попиту, згодом став
директором з управління ланцюгами постачання, а кілька місяців тому став директором з комерційного та логістичного розвитку компанії в Європі.
На завершення М.Тіпухов сказав «Я вважаю, що мені дуже пощастило, бо моя робота є моїм хобі, яке надихає мене рости та вчитися більше. Кожен день логіста – це виклик, який потребує гнучкого мислення, стресостійкості, розширення горизонту та нових знань. Це рух не тільки по вертикалі, але й по горизонталі, бо чим більше процесів ви будете знати, тим більше буде можливостей для розвитку»!
Найкраще про свої враження від зустрічі висловилися студенти.
- Красножон Вікторія: «Зустріч із Максимом Тіпуховим стала справжнім джерелом натхнення та цінної інформації. Що сподобалося найбільше: шлях логіста, оскільки пан Максим поділився своєю історією – від старту в професії до керівної посади. Досвід та лайфхаки, актуальність інформації, тренди в менеджменті, динамічний формат. Ця зустріч допомогла мені чіткіше побачити можливості для розвитку в логістиці, зрозуміти важливість гнучкості та постійного навчання. Такі заходи надихають працювати над собою і ставити амбітні цілі».
- Кандиба Олександра: «Зустріч з паном Максимом мені дуже сподобалася. Вона була наповнена інформацією, якою не всі спікери можуть поділитися. Також цікаво було послухати про карʼєрне сходження та поставити кілька запитань щодо цього. Сподіваюся надалі в рамках школи, буде можливість поспілкуватися з даним спікером».
- Остап’юк Єва: «Атмосфера зустрічі була дуже дружньою та відкритою, а можливість поставити питання дозволила кожному дізнатися більше цікавинок від Максима. Зустріч дала цінні поради для побудови успішної кар’єри в майбутньому».



Нарешті ми зпроектували свій перший склад! Шлях від хаосу до системи пройдено!
Олексій Гладишев - виконавчий директор компанії «Нові індустріальні рішення»
Олексій Гладишев - виконавчий директор компанії «Нові індустріальні рішення»
Нарешті ми зпроектували свій перший склад! Шлях від хаосу до системи пройдено!
31.10.2024 р. відбулось чергове заняття в Школі практичної логістики кафедри менеджменту підприємств. Олексій Гладишев, виконавчий директор компанії «Нові індустріальні рішення», завершив практичний міні-курс «Модернізація логістики складу» для студентів ОП «Логістика». Протягом трьох занять студенти отримали практичні навички проектування складського приміщення, яке максимально адаптоване до специфіки вантажопотоку і бізнесу компанії.
Спочатку у нас був склад, де товари були розташовані як-небудь: у коробках, в упаковці і без, на піддонах і в проходах тощо. На такому складі співробітники довго збирають замовлення через те, що довго шукають потрібні товари. Потрібні зміни. Але які? Саме тому дуже важливо побачити модель ідеального складу для конкретного бізнесу.
Під керівництвом досвідченого консультанта студенти визначали особливості потоку вантажів та умови зберігання, розраховували необхідну пропускну здатність, необхідні розміри функціональних зон та площу земельної ділянки, проектували стелажі та необхідне обладнання. Технологічно проектування складських будівель складається з багатьох математичних розрахунків. Але крім формул необхідно розуміти ключові бізнес-процеси на правильно організованому складі, оскільки правильне проектування гарантує комфорт працівників, які будуть виконувати складські операції і переміщатися територією, а також впливає на швидкість виконання замовлень клієнтів.
Отже, шлях «від хаосу до системи» пройдено. Студенти зрозуміли наскільки важливо забезпечити гнучкість складського простору і адаптувати його до мінливих потреб компанії і ринку. Далі студенти будуть використовувати набуті знання під час курсового проектування під час вивчення дисципліни «Складська логістика».
Від імені кафедри менеджменту підприємств висловлюємо щиру вдячність бізнес-партнеру кафедри і прекрасному наставнику для студентів Олексію Гладишеву і сподіваємось на продовження співпраці в майбутньому.






«Бергер карго» - логістика, загартована війною!
Валеріq Баранівськиq - генеральний директор та співзасновник логістичної компанії «Бергер Карго»
Валеріq Баранівськиq - генеральний директор та співзасновник логістичної компанії «Бергер Карго»
«Бергер карго» – логістика, загартована війною!
Цей заголовок найкраще відображає сутність розмови студентів-логістів з Валерієм Баранівським, генеральним директором та співзасновник логістичної компанії «Бергер Карго», яка відбулася 14.03.24 р. і ознаменувала початок роботи «Школи практичної логістики».
Пан Валерій розповів про історію створення компанії «Бергер Карго», яка на логістичному ринку працює вже 9 років. Спочатку це було невеличке підприємство, орієнтоване на обслуговування підприємців з Південної Кореї при імпорті їх товарів і, частково, доставку вантажів з України. Саме у той період було визначено основні ціннісні орієнтири – створювати логістичний продукт, що відповідає міжнародним стандартам якості, йти назустріч клієнту і розуміти його потреби, не нехтувати дрібними клієнтами. Найбільшим випробуванням для компанії стала війна. У той час, коли більшість міжнародних логістичних операторів скоротили свою присутність в Україні і майже не працювали, компанія «Бергер Карго» не зупиняла своєї діяльності ні на один день. Були дні, коли сам директор виконував функції вантажника, комірника та фасувальника. Проте ці випробування дозволили компанії вийти на новий рівень – отримати нових клієнтів, наростити обсяги послуг, збільшити складські площі тощо. І отримати феноменальний результат – за два роки війни компанія зросла у 6 разів!!! Найкращим визнанням професіоналізму логістичного оператора стала співпраця з всесвітньою некомерційною організацією World Food Programme, в рамках якої працівники компанії збирають тисячі гуманітарних продовольчих наборів та відправляють людям в прифронтових районах.
Сьогодні «Бергер Карго» – це успішний український 3PL-оператор, який має понад 90 тис.кв.м високоякісних і добре оснащених складських площ в Київській, Львівській, Чернівецькій областях, невеличкий парк власних вантажних автівок, понад 150 лояльних клієнтів. Компанія є ідеологом і власником сучасної хмарної WMS «Бергер Софт», до якої проявляють інтерес клієнти компанії і навіть конкуренти. Ще багато чого цікавого дізнались студенти з перших вуст, оскільки задавали чимало запитань. Зокрема, їх цікавили нестандартні рішення в логістиці, особливості роботи з «важкими» і «легкими» клієнтами, умови зберігання товарів на складах, співпраця з ООН та обробка гуманітарних вантажів тощо. Особливий інтерес викликало запитання про можливості розпочати свій власний логістичний бізнес, «підводні камені» та існуючі ризики, пошук клієнтів та укладання угод. В цілому, це була дуже щира і відверта розмова успішного бізнесмена з логістами-початківцями, які прагнули дізнатися якомога більше про закулісся логістики в Україні.
Від імені кафедри менеджменту підприємств висловлюємо щиру подяку Валерію Баранівському за прекрасну зустріч і бажаємо логістичній компанії «Бергер Карго» подальшого процвітання, вийти на нові ринки логістичних послуг і доводити світу, що українські фахівці дуже професійні, креативні та клієнтоорієнтовані.



Історія кар’єрного зростання
Юлія Аглічанова - директор компанії «DB Schenker в Україні»
Юлія Аглічанова - директор компанії «DB Schenker в Україні»
28 березня 2024 р. в рамках Школи практичної логістики відбулася зустріч студентів з директором компанії «DB Schenker в Україні» Юлією Аглічановою. Наша гостя розповіла історію свого кар’єрного зростання від маркетолога компанії «УВК», роботи на топ-посадах в логістичних компаніях Fiege, XPO Logistics, Raben, CAT Cargo Logistics Ukraine і до керівника українського підрозділу глобальної мережі DB Schenker. Особливий акцент було зроблено на важливості логістики в бізнесі та ролі фахівців, які творять логістику високого рівня. На завершення пані Юлія представила програму стажування студентів в компанії і перспективи потенційної співпраці з КПІ.
Висловлюємо щиру вдячніть Юлії Аглічановій за щиру і відверту розмову зі студентами, позитивний настрій і віру в нашу перемогу і розвиток логістики в Україні.



Індустрія 4.0 = Логістика 4.0
Оксана Яковлева - директорка зі стратегічного розвитку Київської логістичної школи
Оксана Яковлева - директорка зі стратегічного розвитку Київської логістичної школи
Що вам надає сили і енергію, щоб так багато встигати?
З цього почалася розмова студентів з неперевершеною гостею Школи практичної логістики Оксаною Яковлевою, керівницею багатьох міжнародних компаній і проектів, директоркою зі стратегічного розвитку Київської логістичної школи. Це була чудова презентація про те, як технології та глобалізація змінили ландшафт логістики та ланцюгів постачання, які основні виклики і тренди в логістиці, що треба знати і вміти майбутньому фахівцю з логістики, що робити сьогодні, щоб бути там, де потрібно завтра. І звичайно були змістовні відповіді на запитання студентів. А ще – дуже цінні поради, що читати, кого слухати і як розвиватись, щоб бути успішним і затребуваним в майбутньому.
Висловлюємо щиру подяку пані Оксані і сподіваємось на нові зустрічі і цікаві проекти.





Закупівлі та логістика без міфів: відверта розмова з представниками Coca-Cola
Oлена Покладова - бізнес партнер комерційної функції BPT Coca-Cola Europacific Partners
Oлена Покладова - бізнес партнер комерційної функції BPT Coca-Cola Europacific Partners
25 квітня 2024 року відбулася чергова зустріч з представниками бізнесу в рамках Школи практичної логістики кафедри менеджменту підприємств.
Спочатку Андрій Мегенко, офіцер із закупівель проекту з економічного відновлення України в компанії USAID, ех-бізнес партнер з логістики в компанії Нестле, ех-спеціаліст з непрямих закупівель Coca-Cola Hellenic, поділився власним досвідом проведення конкурсних закупівель логістичних послуг в компанії «Кока-Кола» та дуже детально пояснив як відбувається пошук бізнес-партнерів, критерії вибору перевізників, механізм ціноутворення, особливості укладання контракту тощо.
Потім Oлена Покладова, бізнес партнер комерційної функції BPT Coca-Cola Europacific Partners, еx-керівник відділу непрямих закупівель Coca-Cola Hellenic, розповіла про особливості та стратегію глобальних закупівель на прикладі компанії «Кока-Кола» та про 7 кроків до успіху в тендерних закупівлях. Особливу увагу вона приділила розширенню партнерських відносин із постачальниками для досягнення вуглецевої нейтральності в межах усього ланцюга збуту продукції компанії до 2040 року. Оскільки майже 90% викидів виникають внаслідок дій третіх осіб, то компанія Coca-Cola HBC при виборі постачальників логістичних послуг приділяє значну увагу екологічним критеріям.
В ході дискусії та відповідей на запитання студентів наші чудові спікери своїм досвідом розвитку кар’єри в компанії «Кока-Кола», а також взаємодії підрозділів закупівель та логістики, їх спільного прагнення створювати цінність бренду для споживачів та досягати стратегічних цілей компанії.
Висловлюємо велику вдячність спікерам за їх щиру готовність поділитися власними секретами успіху та зроблені настанови для студентів щодо саморозвитку та успішного старту трудової діяльності в міжнародних компаніях.





Логістика для cross-border e-commerce: транспортні та митні особливості
Юлія Павленко - директорка Департаменту міжнародних операцій «Укрпошти» та ініціаторка E-Export School
Юлія Павленко - директорка Департаменту міжнародних операцій «Укрпошти» та ініціаторка E-Export School
Логістика для cross–border e–commerce: транспортні та митні особливості
В рамках Школи практичної логістики кафедри менеджменту підприємств 9 травня відбулась чергова зустріч. На цей раз в гості до студентів завітала директорка Департаменту міжнародних операцій «Укрпошти» та ініціаторка E-Export School Юлія Павленко. Темою розмови була «Логістика для cross–border e–commerce: транспортні та митні особливості». Пані Юлія детально розповіла про особливості поштової логістики та описала складний і часто заплутаний шлях, який долає посилка від відправника із Житомирської області до одержувача в Австралії. Закриття повітряного простору України у зв’язку з повномасштабними військовими діями не припинило доставку за кордон, а змусило шукати альтернативні та багатоешелоновані маршрути міжнародних перевезень за участю автомобільного та авіаційного видів транспорту через європейські сортувальні центри. Не дивлячись на складні умови «Укрпошта» продовжує доставляти експортні та імпортні поштові відправлення в 190 країн світу.
Особливу увагу Ю.Павленко приділила розвитку електронної комерції та сприянню експорту товарів малих і середніх підприємств. В рамках ініційованого Юлею проекту «E-Export School» підприємців навчають експортувати товари з України та генерувати онлайн–продажі. Наразі зареєстровано понад 30 тисяч українських продавців на провідних маркетплейсах світу, зокрема, Etsy, eBay, Amazon, Shopify, Joom тощо. Запорукою успіху будь-якого бізнесу наша гостя назвала інтеграцію транспортної логістики з інформаційними технологіями, використання цифрових форм документів, електронного обміну, моніторингу процесів доставки та контролю за термінами доставки.
Після тематичної презентації уже традиційно відбулось жваве спілкування студентів з нашою гостею. Студенти традиційно цікавились історією кар’єрного успіху, секретами професійної діяльності та історіями успіху, а пані Юлія зробила чимало слушних порад як стати успішним та реалізувати свою мрію.
Від імені кафедри менеджменту підприємств висловлюємо щиру вдячність Юлії Павленко за чудову розповідь, зроблені настанови для студентів і те, що вона з честю і гордістю представляє Україну на міжнародних форумах Всесвітнього поштового союзу, відстоює національні інтереси в бізнесі та веде активну волонтерську діяльність. А ще за те, що вона випускниця КПІ і цим дуже гордиться!








Dragon Capital Property Management: про сучасні тренди та розвиток індустріальних парків
Дмитро Калінічев - комерційний директор Dragon Capital Property Management
Дмитро Калінічев - комерційний директор Dragon Capital Property Management
Робота Школи практичної логістики триває.
22 травня 2024 р. відбулася зустріч студентів з Дмитром Валерійовичем Калінічевим, комерційним директором Dragon Capital Property Management, яка була присвячена ринку складської нерухомості в Україні. Звичайно, було сумно почути про значні руйнування об’єктів складської нерухомості в Київському регіоні. Але життя триває, бізнес адаптувався і тому попит на професійні склади постійно зростає, а їх вакантність наразі становить близько 2%, що є найнижчим показником. Приємно було почути про відновлення зруйнованої будівлі West Gate Logistic, комплексу Terminal Bucha, а також про введення в експлуатацію першої черги Lviv Industrial Park. Дмитро Валерійович детально пояснив студентам від чого залежать орендні ставки на складську нерухомість, як формуються витрати на утримання та обслуговування складських комплексів, які переваги індустріальних парків та які зелені технології використовують при будівництві.
Від імені кафедри менеджменту підприємств висловлюємо щиру вдячність Дмитру Валерійовичу за чудову презентацію і ґрунтовні відповіді на запитання.



